Snoop: Om man tänker på misstagen och det slarviga spelet som 90% av laget presterar kontra backlunds insats så hade det kanske kunnat bli fler mål i baken.
Personligen är jag nöjd om han ger fan i obetydliga sargpuckar och börjar förstå att spelet med puck inte är hans starka sida.
För övrigt så fick man inte premiärkänslan...snarare känslan av att alla hade kört dubbelpass på cykeln en timme innan match...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Personligen är jag nöjd om han ger fan i obetydliga sargpuckar och börjar förstå att spelet med puck inte är hans starka sida.
För övrigt så fick man inte premiärkänslan...snarare känslan av att alla hade kört dubbelpass på cykeln en timme innan match...