RocknRolf2: Visst är det så, men lite tålamod kanske kan vara på sin plats?
Jag skriver under helt på ditt andra stycke. Jag beundrar inte direkt den man som scoutade Kokko innan han hamnade här. Vi skulle få det mesta med honom men vi fick ingenting, ingenting! Något säger mig också att Marttinen synades av samme man...
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jag skriver under helt på ditt andra stycke. Jag beundrar inte direkt den man som scoutade Kokko innan han hamnade här. Vi skulle få det mesta med honom men vi fick ingenting, ingenting! Något säger mig också att Marttinen synades av samme man...