RocknRolf2: Visst är det så, men lite tålamod kanske kan vara på sin plats?
Jag skriver under helt på ditt andra stycke. Jag beundrar inte direkt den man som scoutade Kokko innan han hamnade här. Vi skulle få det mesta med honom men vi fick ingenting, ingenting! Något säger mig också att Marttinen synades av samme man...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag skriver under helt på ditt andra stycke. Jag beundrar inte direkt den man som scoutade Kokko innan han hamnade här. Vi skulle få det mesta med honom men vi fick ingenting, ingenting! Något säger mig också att Marttinen synades av samme man...