Ambroo: Först Aalto, sen Kokko och nu Marttinen. Alla hade skrapat ihop hyfsat med poäng i SM-liiga och skulle vara spelskickliga, passningssäkra och användbara i powerplay. Pannkaka blev det. Marttinen har fortfarande en hel säsong på sig att visa att han håller bra standard, men han värvades mer eller mindre som "landslagsspelare" = dyr, och jag kan inte alls se att han är bättre än t ex Koskinen. Snarare tvärtom.
Slutsats: Man kanske borde leta efter spelskickliga backar nån annanstans snart.
Men fan vilken stöttespelare Hahl är. Han är verkligen jävligt bra. Regin också. Hedström, Tenkrat och Styf på det här så.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Slutsats: Man kanske borde leta efter spelskickliga backar nån annanstans snart.
Men fan vilken stöttespelare Hahl är. Han är verkligen jävligt bra. Regin också. Hedström, Tenkrat och Styf på det här så.