RocknRolf2: Inte för att lägga mig i men när 2-1 målet kommer så återstår ganska precis halva matchen. Det är ju ganska svårt att spela på ett uddamålsresultat i närmare 30 minuter...speciellt när, som du säger, Backlund gör en darrig insats.
Jag tycker challe gör det enda han KAN göra och tar en timeout (några minuter senare om jag inte minns fel) och försöka vända lhc-dominansen innan det är för sent.
Personligen skulle jag hävda att challe har mycket lite att göra med dagens förlust.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag tycker challe gör det enda han KAN göra och tar en timeout (några minuter senare om jag inte minns fel) och försöka vända lhc-dominansen innan det är för sent.
Personligen skulle jag hävda att challe har mycket lite att göra med dagens förlust.