Skarin: Jag hävdar att det var en viktig anledning till att vi var ett av fjolårets starkaste bortalag... och fixade slutspel 3 av 4 Kenta-år. Men som sagt, tränaranalysen från kvällens match känns aningen urvattnad när Backlund skämmer ut sig. Olle: fast vi tappade ju 3 raka mål.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Men som sagt, tränaranalysen från kvällens match känns aningen urvattnad när Backlund skämmer ut sig.
Olle: fast vi tappade ju 3 raka mål.