RocknRolf2: Karaktären på matchen sa väl egentligen att det skulle bli förlust när lhc gör 2-2. Visst allt kan hända men 12-4 i skott i andra perioden och sega tik-spelare bådade ju inte gott inför tredje.
Visst 12-4 som en följd av mycket boxplay men dom flesta utvisningarna var ju ändå en följd av att man inte ville åka skridskor.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Visst 12-4 som en följd av mycket boxplay men dom flesta utvisningarna var ju ändå en följd av att man inte ville åka skridskor.