Backlund en 3a JimmyH? Hur kan en målvakt som ger bort en match får en trea. Nog för räddningarna innan men ändå. Vad är det värt om man gör säsongens tavla?
Ligger vaken och ältar.
Om vi inte vinner nu på torsdag så är det sämsta inledningen sen vi gick upp. Då blir det stressigt Challe, klarar du det?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Ligger vaken och ältar.
Om vi inte vinner nu på torsdag så är det sämsta inledningen sen vi gick upp. Då blir det stressigt Challe, klarar du det?