Måste få kommentera stämmningen i Cloetta Center i går. Fy fan vad dött det var på läktarna. Inte känndes det som att det var en premiär direkt. Klacken körde ett par ramsor per period, sen var den tyst. Dom fick aldrig med sig sittplats heller. Det spelade ingen roll om det ståd 0-0 0-2 eller 3-2. Lika dött var det ändå. Bland det sämsta jag varit med om. I alla fall vad man fick ut genom TVn
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Fy fan vad dött det var på läktarna. Inte känndes det som att det var en premiär direkt.
Klacken körde ett par ramsor per period, sen var den tyst. Dom fick aldrig med sig sittplats heller.
Det spelade ingen roll om det ståd 0-0 0-2 eller 3-2. Lika dött var det ändå.
Bland det sämsta jag varit med om.
I alla fall vad man fick ut genom TVn