D är fan skandal att man att kan öppna båsdörrarna under spelets gång. Inte första skadan som orsakats av just båsdörren lr ja öppningen. har väl blivit en å annan spräckt mjälte oxå.
Nä.. när klockan går igång då borde d vara ett magnetiskt lås lr liknade som låser igen dörrarna. Sen när klockan stoppas.. ja .. då går det öppna igen.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Inte första skadan som orsakats av just båsdörren lr ja öppningen.
har väl blivit en å annan spräckt mjälte oxå.
Nä.. när klockan går igång då borde d vara ett magnetiskt lås lr liknade som låser igen dörrarna.
Sen när klockan stoppas.. ja .. då går det öppna igen.