1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614996 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 916050

Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Dags för TIK att bekänna färg på allvar ikväll efter tre blaha-matcher. LHC borta i premiären och torsk med uddamålet efter en tvåmålsledning. Helt ok "på papperet", så här i efterhand är jag inte lika imponerad med tanke på LHC:s Kalle Anka form.

Seger med 2-0 hemma mot SSK i en skitmatch där TIK gjorde vad som krävdes och inget mer. Seger borta mot Modo med 4-1....mmm...låter imponerande och är det också i viss mån. Modos form är dock allt annat än bra just nu, sommarträningen verkar ha fått stå tillbaka till förmån för att fira SM-guldet.

Färjestad är mina favoriter till SM-guldet den här säsongen. Drömläge då de har förmånen att för en gångs skull INTE vara mest tippade, dom blir livsfarliga.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer