1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

581251 inlägg · 6216 ämnen

Timrå IK - Färjestad 2007-10-01

916896 · » Till forumet


Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Hahl Bundy: Jag förstår att Du gillar vår center Riku Hahl Bundy...han är helt suverän
2-1 målet den lilla o snabbautdragningen av klubban till vänster så han fick bättre skott vinkel för att få in pucken vid stolpen då det var klass...
Kommentera

Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Hahl Bundy: Att han förmodligen skulle vara det i det defensiva har jag aldrig tvekat på, men det spel han uträttar i dagsläget åt bägge håll är inget annat än fatastiskt!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Ambroo: Det har jag vetat från 1:a stund! :)
Kommentera

Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Riku Hahl, Elitseriens bästa center? - JA!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Röda Tallen: 75x pengarna? haha, där ser man hur underskattad han är.

ber till gudarna att han får vara skadefri
Kommentera

Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
ralus: Kul! hoppas att det fortsätter så, och att ingen skada kryper på...
Kommentera

Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
ralus: Just nu känns det hyfsat att ha spelat 100:- på att han ska vinna den. Till oddset 75 x pengarna. :=)
Kommentera

Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Henning: Oerhört roliga och intressanta reportage att se på!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Henning: Det känns som att Challe har ett helt annat tänk än Kenta, jag tror att Kenta hade varit lite irriterad efter en sånhär match, Challe tycker att det var en rolig match..
Kommentera

Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Nu ligger era nyheter med i nyhetlisten här på sidan. Mvh HS
Kommentera

Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
oraklet: Kul att du tycker det. Vi försöker snacka med de som är mest intressanta efter matcher och träningar, och har ni önskemål eller tankar om reportage är det bara att skriva här eller slänga iväg ett mail.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Henning: Har du reggat om dig? Eller har du kvar ditt gamla "nick"...
Kommentera

Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Henning: Jag gillar verkligen ST-tv och bevakningen med intervjuer efter match. Jättekul att se på !
Kommentera

Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Sent om sider lyckades vi på ST-tv få ut Hockeypuls från kvällens match - och eftersom ST.nu inte längre finns med på Nyheter-listen här bredvid tar jag mig fräckheten att länka till programmet här (den här gången på Youtube som nödåtgärd, annars i vår fina egna spelare).

Alla synpunkter på programmet och vår hockeybevakning i övrigt mottages tacksamt.

Läs Jimmys blogg förresten, han har mycket intelligent att komma med!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
riku hahl toppar poängligan just nu.

apropå ingenting..
Kommentera

Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
nectis: Äsch låt dem hållas, Vi blandar och ger nu i början på säsongen så kan FBK få drabbas utav en ruskig härdsmälta när det verkligen gäller...
Kommentera

Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
nectis: eller hur, EPO
Kommentera

Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Uno Gordon: Doping på högsta nivå :)
Kommentera

Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Alltså man börjar ju undra i vilket material Färjestadsspelarna är tillverkade utav? När tar energin slut? När blir det bensinstopp? När kommer svackan?

Detta är ju för fan löjligt! Helt onormalt!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
fighter: Är du så säker på att Backlund står på torsdag då? Ställ in Åkerlund vetja!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
För övrigt var Heinos räddning på Sannys frilägesskott världsklass.
Riktigt riktigt snyggt. Självklart en hel del tur också.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Synd idag... Finnfemman helt grym ! Oskar, Regin, Bagarn och faktiskt Björn Svensson mycket bra... Tyvärr så var Backe iskall, puckarna studsade fel för honom hela matchen. Skit !!! Ny match på Torsdag.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
actionleif: Suck.
Agera Nubben, bredda laget!

Frågan är hur länge vi kommer orka rulla runt på tre kedjor denna säsong.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
"Timrå har några av nyckelspelarna skadade. Mest efterlängtad av hemmapubliken är landslagsspelaren Jonathan ”Jonte” Hedström.

– Vi vet inte när han är redo för spel igen. han fick ett litet bakslag på senaste träningen då kända han en rejäl smärta, sade Challe Berglund"

Låter kalas
Kommentera

Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Fan, jag kan inte bestäma mig för om jag ska vara förbannad på att vi tappar en 2 måls ledning, igen, eller om jag ska vara glad över att vi inte förlorade.
Kanske man ska vara nöjd ändå.

Fan igen, tuff match på Torsdag.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
RocknRolf2: jag syftade inte på mängden inlägg utan din irriterande saft-och-bullarattityd. Ta av dig plyschbyxorna. Här förlorar vi två poäng och du är riktigt förstående.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Kerstin_k: Pärssinen va inte så tokig han heller...
Kommentera

Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Jävla märklig match. Det räcker så. Hahl är grym, han gör rätt för epitetet Kejsaren. Vilken spelare!

Som pucken studsade idag och som försvarsspelet såg ut får man vara nöjd med en poäng.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
RTS: Jag är nog bara bortskämd iom att mina förväntningar innan match var riktigt höga. Tempot har ju stegrats för varje match och det är ju iaf en sak som bådar gott. Backlund tycker jag gör allt annat än en bra match och inger kanske inte det där lugnet man vill ha av en "top 5-målvakt".

Nä in med jonte och Tenkrat på banan nu, då behöver nog inte Backlund göra ens en hyffsad insats för att vi ska bärga 3 poäng i match efter match.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
3 poäng på torsdag.. Dags och se framåt nu mannar
Kommentera

Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Ser på hockeykväll, vill bara konstatera att Backlund inte har en bra kväll.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Olle: förväntade mig innan säsongen att laget skulle vara någorlunda ihopspelat lagom till premiären. Nu är jag dock beredd att skriva under på att det nog kan ta nån månad till, minst. Dock ingen katastrof eftersom vi ändå kommer att ta hyfsat med poäng pga ren talang inom laget snarare än en ihopslipad lagmaskin
Kommentera

Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Får vi spela det spel vi spelade i första perioden idag i alla perioder + att vi får Jonte, Hynning och Tenkrat, så vill jag inte tänka på hur bra detta kan bli :)
Kommentera

Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Olle: Blev ju en del skitmål, kanske därav det blev stressigt ibland.
Tycker vi ska vara nöjda med 1pinne idag.
Se det possitivt, en helt annan fart idag på Timrå, Finnfemman helt grymm.
Hästlängder bättre match än mot SSK.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
El Maco:

haha! Jo, nog missbrukar undertecknad gästboken en aning, men så är det ju matchdag också. Mer inlägg av typen "Men förfan XXX skärpning!" eller "JAAAAAAAAAA!!!!11" eller "han och han var bra, han var kass, bla bla", än långa, fyndiga analysinlägg. Det jag skriver här är ändå bara en bråkdel av allt jag sitter och gastar för mig själv framför datorn/tvn. Men jag har ändå ett liv, jag lovar
Kommentera

Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
RocknRolf2: Jag kanske överreagerar...just nu sitter jag bara och stirrar tomt på rubriken "Timrå har hittat en trygghet" i HS fönstret och undrar vad i helvete som hände idag. 5 mål insläppta när halva matchen är spelad. 3 av dom är åtminstonne jag riktigt irriterad över.

Sen ok, 5 framåt är väl alltid kul att se...
Kommentera

Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
RocknRolf2: Flummare! (någon måste säga det)
Kommentera

Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Olle: Inte så bitter ändå, fartfylld och rolig match och en pinne säkrad i alla fall.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
73Sjöbba: Hehe
Kommentera

Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Olle: Jag håller med!

AGERA NUBBEN!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Är det bara jag som är riktigt bitter? 4 mot 3 i vadå? 1.40 och man glider i stort sett runt som att man väntar på att tiden skall ta slut.

Nog fan måste man kunna sätta bättre press mot ett lag som har spelat 5 matcher på 7 dagar i tredje perioden...
Kommentera

Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Hahl verkar förresten vara en spelare som inte kan göra en dålig match. Jag är mycket imponerad. Timrås viktigaste spelare nu. Pärssinen är en otrolig pucktalang som kommer göra många poäng den här säsongen. Pyörälä är en riktigt målskytt, syns lång väg
Kommentera

Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
dr-nix: Skulle ju ha vunnit... Hade ju flera chanser att avgöra!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
slut 5-5, positiv hockey, men försvaret måste slipas till nästa match.
Plus till Pärssinen/Hahl/Pyörälä/Regin/Sundh/Robban
Kommentera

Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
5 insläppta mål på hemmaplan är inte godkänt i min bok (även om det kanske var underhållande för dom som kollade på matchen).
Kommentera

Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Robin ska ju göra mål där
Kommentera

Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Robban: dom är nog slutkörda,men dom måste ju föändra nåt,dom orkar ju bara i 30min,verkar det som,soppatorsk månne.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
satan. Moras mål gjorde så man sprack på 60-oddsaren. Hata MIK!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Förjävla konstigt att denna matchen går till förlängning.
10 mål de två första perioderna och inget i tredje.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
lincoln: 1 pinne ok. 2 pinnar så blir jag glad!!!
Kommentera

916896 · »