Olle: Blev ju en del skitmål, kanske därav det blev stressigt ibland. Tycker vi ska vara nöjda med 1pinne idag. Se det possitivt, en helt annan fart idag på Timrå, Finnfemman helt grymm. Hästlängder bättre match än mot SSK.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Tycker vi ska vara nöjda med 1pinne idag.
Se det possitivt, en helt annan fart idag på Timrå, Finnfemman helt grymm.
Hästlängder bättre match än mot SSK.