Sent om sider lyckades vi på ST-tv få ut Hockeypuls från kvällens match - och eftersom ST.nu inte längre finns med på Nyheter-listen här bredvid tar jag mig fräckheten att länka till programmet här (den här gången på Youtube som nödåtgärd, annars i vår fina egna spelare).
Alla synpunkter på programmet och vår hockeybevakning i övrigt mottages tacksamt.
Läs Jimmys blogg förresten, han har mycket intelligent att komma med!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Alla synpunkter på programmet och vår hockeybevakning i övrigt mottages tacksamt.
Läs Jimmys blogg förresten, han har mycket intelligent att komma med!