haha! Jo, nog missbrukar undertecknad gästboken en aning, men så är det ju matchdag också. Mer inlägg av typen "Men förfan XXX skärpning!" eller "JAAAAAAAAAA!!!!11" eller "han och han var bra, han var kass, bla bla", än långa, fyndiga analysinlägg. Det jag skriver här är ändå bara en bråkdel av allt jag sitter och gastar för mig själv framför datorn/tvn. Men jag har ändå ett liv, jag lovar
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
haha! Jo, nog missbrukar undertecknad gästboken en aning, men så är det ju matchdag också. Mer inlägg av typen "Men förfan XXX skärpning!" eller "JAAAAAAAAAA!!!!11" eller "han och han var bra, han var kass, bla bla", än långa, fyndiga analysinlägg. Det jag skriver här är ändå bara en bråkdel av allt jag sitter och gastar för mig själv framför datorn/tvn. Men jag har ändå ett liv, jag lovar