1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614995 inlägg · 6214 ämnen

Timrå IK - Färjestad 2007-10-01


Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Rooster23: ja grymt lägge nu att kamma hem extra poängen

Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Rooster23: Kom igen då - Agvgör i numerära överläget. Kannchans att vinna i början av sudden.

Annars tappade vi lite fart i tredje...såg mer slitna ut än FBK. Kanske de tre två minutarna första sju minuterna i tredje

Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Gladh: Vore mumma med ett mål nu....

Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
kom igen nu timrå dra upp tempot nu åk skriskor det är det vi är grym på

Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Robban: jag hoppas verklingen att pärsinen får sätta första baljan

Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
låter på WR som om FBK är för många hela tiden

Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Pärssinen har annars varit kanon ikväll

Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Kom igen nu TIK! Få tryck och skapa en utvisning för FBK nu!

Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Gladh: Jag ger mig fan på att han sätter en i kväll. Kan dock inte lova att det är ett segermål.

Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
nu är de hawii hockey

Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Gladh: med målskyttet nej

Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
det vill sig inte för timo

Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Att det ska vara så svårt för Pärssinen att få sätta en kasse!

Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Robban: Öppet mål igen - är det en sån här match man bara inte ska vinna???

Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
RocknRolf2: Det om något är ju positivt.

Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
puh, 3 raka boxplay klarade, 5318, det är ju inte så illa

Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Gladh: 5300 personer idag klart mer än vad flera tippade på.

Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
fortsätter det här då förlorar vi

Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Icke bra detta med så mycket utvisningar.

Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
men vad fan nu får dom sluta dra på sig utvisningar

Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
BP igen, det här håller inte!

Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Rooster23: ja vet men älskar när han gör dom där gryma tacklingarna

Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
dr-nix: Fan vad Robban är grym i BP

Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Alla dessa onödiga utvsningar i sista perioden...

Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Gladh: Men nu blev han utvisad.

Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
va fan vi får inte börja dra på oss utvisningar nu

Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Usch vad svag Sanny har varit ikväll, skärpning!

Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Jensen_12: sanny lindström!!!!!!! älska sanny

Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Sanny pangar på ordentligt!

Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
dr-nix: Jo, håller med dig..

Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
kom igen nu kämpa timrå

Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
brynästigern: grejjen med matcher som dessa är att man blir livrädd varje gång motståndarlaget kommer in i zon.

Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
härligt backe
nu jävlar tar vi dom kom igen nu timrå

Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
dr-nix: Nej, det är förvisso sant, men i alla fall jag är nöjdare om mitt lag vinner med t ex 6-5 än 1-0. Visserligen önskar man väl att målvakten ska få hålla nollan men ändå.

Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Olle: jo precis, man får inte fortsätta skänka bort mål som vi gjort i början av säsongen (i vissa matcher)

Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Näe nu är de lika bra man sätter sig igen å tittar på sista perioden..

Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
dr-nix: Speciellt om man i princip slår in dom i egen kasse...

Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
brynästigern: hehe beror väl hur man ser de. Skulle va bättre om vi ledde.. ;)

Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
brynästigern: jo men det hjälper ju inte om man släpper in minst lika många som man producerar.

Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
dr-nix: Må så vara...men mål kan ni producera till skillnad mot Brynäs...åtminnstone denna afton.

Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
brynästigern: för många tabbar för att jag ska vara nöjd.

Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Uddan: sen var ju Sannys insats på 4-3-målet inte direkt lysande heller. Även om jag tycker Backlund såg klantig ut där också

Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Uddan: Verkar som det är en trevlig match mellan TIK o FBK..?
Till skillnad mot BIF - MoDo...

Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Jensen_12: Vill se pärssinen göra en balja ikväll..

Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Rooster23: Hoppas som du sa att finnarna gör mål framåt, inte att Backe ska göra några fler bakåt.

Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
RocknRolf2: Förlorar vi ikväll så grämer sig nog sanny lite extra då.. För den pucken skulle ha suttit i nätet..

Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Kul att laget gör mål framåt i alla fall. Bara hoppas att det här slutar med poäng för laget också. Kul att finnarna är riktigt samspelta redan

Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Helt ärligt: fantastisk match. Absurd, osannolika mål och virrigt som fan, men...inte är det någon serielunk inte. Sjuk räddning av Heino, borde varit en 6-5 ledning efter den här perioden. Hoppas bannemej att sista perioden fortsätter i samma stil. Det här är O.K Corall på hockeyrink.

Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
Rooster23: 10mål på 2 perrar,det är man inte van vid när det gäller timrå.alltså 5framåt.Backe gör en dålig match ikväll då spikar han igen mot hv på torsdag,skulle jag tro...

Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-10-01
73Sjöbba: Jo men dock fin räddning

« · 916602 · »
Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer