RTS: Jag är nog bara bortskämd iom att mina förväntningar innan match var riktigt höga. Tempot har ju stegrats för varje match och det är ju iaf en sak som bådar gott. Backlund tycker jag gör allt annat än en bra match och inger kanske inte det där lugnet man vill ha av en "top 5-målvakt".
Nä in med jonte och Tenkrat på banan nu, då behöver nog inte Backlund göra ens en hyffsad insats för att vi ska bärga 3 poäng i match efter match.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Nä in med jonte och Tenkrat på banan nu, då behöver nog inte Backlund göra ens en hyffsad insats för att vi ska bärga 3 poäng i match efter match.