1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 921508

Sv: DIF - Timrå IK 2007-10-09
Tycker att Timrå gör enriktigt bra borta match,många har haft synpunkter på Challes nya spelsyste m.Men nu verkar väl som att det börjar sätta sig mer och mer.Jag tänker bla på våra centrar som ska ha mycke puck,och det har dom nu tycker jag.Riku,Regin och Bagarn är ju kungar enl min mening (kanske sett Bagarn och Regin bättre men dom faller aldrig igenom.Försvarsspelet är ju prick fritt va ?
Calle har ju sagt att man måste ha ett ra försvarsspel för arr så småning om ett bra anfallspel,och detbörjar som sagt närma sig det nu.Vi har ju som sagt släppt in minst mål och det är ju inte så dumt faktiskt......

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer