Ambroo: Hahl - vilken majestätisk lirare. Vilket proffs. Vilken gud. Han är grym!
Skönt med 3 poäng. Hade kännts ruggigt tungt att tappat poäng idag. Och gudarna ska veta att det var jävligt nära. Första perioden var nog det bästa Timrå bjudit på i år. Hoppas att det sätter sig nu, att man orkar vara offensiva i fler än en period.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Skönt med 3 poäng. Hade kännts ruggigt tungt att tappat poäng idag. Och gudarna ska veta att det var jävligt nära. Första perioden var nog det bästa Timrå bjudit på i år. Hoppas att det sätter sig nu, att man orkar vara offensiva i fler än en period.
Obesegrade hemma. Underbart.