Ge mig Tenkrat, Hynning och Hedström så lär vi förmodligen ha ett riktigt bra offensivt lag. Är sjukt spänd på att se vad Tenkrat har att erbjuda.
Apropå ingenting så lär väl Regin snart ha en månadshandling i presentkort på ICA Maxi. I tre av fyra har han fått det. Vem var det som gjorde första i den matchen han inte gjorde det?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Ge mig Tenkrat, Hynning och Hedström så lär vi förmodligen ha ett riktigt bra offensivt lag. Är sjukt spänd på att se vad Tenkrat har att erbjuda.
Apropå ingenting så lär väl Regin snart ha en månadshandling i presentkort på ICA Maxi. I tre av fyra har han fått det. Vem var det som gjorde första i den matchen han inte gjorde det?