Kerstin_k: Ja man får nog all anledning till att mysa ett par gånger till vinter.
Sanny mot SAIK va?
Lite ot, men hur går det med musiksökandet ditt? Jag har ett skönt tips... Det mesta med PLP (Peace Love & Pitbulls). Ljuvt industriskrän med maxpuls och med en obeskrivligt rivig sång i centrum. Jag ska plocka fram ett par låtar och maila dig!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Sanny mot SAIK va?
Lite ot, men hur går det med musiksökandet ditt? Jag har ett skönt tips... Det mesta med PLP (Peace Love & Pitbulls). Ljuvt industriskrän med maxpuls och med en obeskrivligt rivig sång i centrum. Jag ska plocka fram ett par låtar och maila dig!