1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 92456

Sv: Oron befogad
Knugen: För ett antal år sedan hette satsningen "Vita Hästen". De kom aldrig till ES. De hade förköpt sig innan. Värvat ett antal kända namn som var på nergång. LHC är i ES men frågan är om de inte värvat flera namn som är på nergång?
Det kan ju faktiskt vara så att det enbart är slantarna som lockar.
TJ o Mertzig har väl båda uppnått "mogen" ålder. och så många år till kan de inte hålla på. Sedan att få spela i ES smäller ju bättre än AS. Frågan är "hur motiverade är nyförvärven"?
Sedan att "snacket" gått runt om i ES-klubbarna gynnar inte direkt LHC i den fortsatta satsningen.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer