mgamill: läste lite nertill i gboken. klart vi saknar en målgörare. sen är det väl bara att gratulera till modo. får dom sin nya back som det står i hockeymagasinet...då har dom gjort ett kap!! men när timrå skriver kontrakt med dahlen då ni då har timrå sin poängmaskin hejdå!!!!!!!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
sen är det väl bara att gratulera till modo. får dom sin nya back som det står i hockeymagasinet...då har dom gjort ett kap!! men när timrå skriver kontrakt med dahlen då ni då har timrå sin poängmaskin hejdå!!!!!!!