Jag anser att man i debatten måste kunna se skillnad på att värva enligt gängse nivå och att tokköpa hela trupper samt detta med att bidra till att höja lönenivån på ett sätt som inte ens är nyttigt för LHC på en lång sikt. Att blanda ihop allt är felaktigt. Alla kan nog inte välkomna denna "satsning". Frågan slutar alltid med: Vem betalar i slutändan?
Vad vore förresten Sundsvall utan alla gamla Timråspelare? Apropå värvningar..
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Alla kan nog inte välkomna denna "satsning".
Frågan slutar alltid med: Vem betalar i slutändan?
Vad vore förresten Sundsvall utan alla gamla Timråspelare? Apropå
värvningar..