1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 92770

Sv: Oron befogad
Oban:
För det första så har jag inte kallat LHC för något köplag eller att dom gjort några idiotvärvningar.

För det andra så är Djurgården och Färjestad kraftfullt etablerade föreningar och att "lilla" LHC mäter sig med dem redan efter en säsong i Elitserien anser jag är lite väl magstarkt, men ok SSK är väl kanske inte sämre dom.

Dessutom sa jag inte att ni fuskar med skatter, jag bara poängterade att ger man spelare massa förmåner blir dem ju ÄNNU dyrare, har jag utryckt mig klart nog?

Vill du diskuttera vidare kan du och jag ta det via mejl här på HS t.ex, jag har inte tid att sitta mer ikväl, ok?!

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer