Et tu Brute: Att Finska spelare väljer sverige är inte så konstigt, Då de inte kan käna pengar på sin sport hemma i finland utan spelar mer på förmåner. Då det är så kopiöst dyrt och leva om du känar en slant i finland, tex allt styrs efter inkomsten sjukvård vanlig P-böter osv,
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Att Finska spelare väljer sverige är inte så konstigt, Då de inte kan käna pengar på sin sport hemma i finland utan spelar mer på förmåner. Då det är så kopiöst dyrt och leva om du känar en slant i finland, tex allt styrs efter inkomsten sjukvård vanlig P-böter osv,