Et tu Brute: Jag tror att de som sniffat lite på framgången och får en chans tar den. Vi producerar, andra skördar framgång?! Är det inte så?
Vad gäller Zäta tänker han inte ens tanken på halvdana elitserielag oc vad han kan tjäna. Detroit Red Wings, alternativt Timrå Ik. Allt annat är otänkbart.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Vad gäller Zäta tänker han inte ens tanken på halvdana elitserielag oc vad han kan tjäna. Detroit Red Wings, alternativt Timrå Ik. Allt annat är otänkbart.