Et tu Brute: Jo de borde väl det, 97/98 vet inte om jag är ute på djupt vatten men Kanske beroende på att finska liiga håller sina kontrackterade spelare rätt hårt, vilket sverige borde göra med,,,,
250kg snutt: Spelare som "sniffar" på framgången, når inte såååå låbngt tror jag i sin utveckling,,,,,,;))) Nä, lite allvar nu så tror jag "Z" ressonerar som så att ta en platts bland de ordinarie, sedan utveckla och lära,,,,för för som vi känner han så har han en förmåga att utvecklas efter motståndet, så får han bara vara skadefri och frisk så grejar han nog biffen,,,,,
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jo de borde väl det, 97/98 vet inte om jag är ute på djupt vatten men Kanske beroende på att finska liiga håller sina kontrackterade spelare rätt hårt, vilket sverige borde göra med,,,,
250kg snutt:
Spelare som "sniffar" på framgången, når inte såååå låbngt tror jag i sin utveckling,,,,,,;))) Nä, lite allvar nu så tror jag "Z" ressonerar som så att ta en platts bland de ordinarie, sedan utveckla och lära,,,,för för som vi känner han så har han en förmåga att utvecklas efter motståndet, så får han bara vara skadefri och frisk så grejar han nog biffen,,,,,