Laken: Var det bara det du läste? Det känns selektivt.
Jag fick fram av det där inlägget som för övrigt måste vara ett av hockeysnacks bästa någonsin att vi måste fortsätta gnugga in Challes system om vi ska nå högre än vad vi gjorde med Kenta då hans system hade en begränsad effektivitet.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag fick fram av det där inlägget som för övrigt måste vara ett av hockeysnacks bästa någonsin att vi måste fortsätta gnugga in Challes system om vi ska nå högre än vad vi gjorde med Kenta då hans system hade en begränsad effektivitet.
43 omgångar kvar.