Paddan och Hahl Bundy: I Sverige är vi dåliga på att både ge beröm och att ta beröm. Det finns forskare som nu forskar i om det är en av anledningarna till att vi är det mest sjukskrivna landet inom EU.
Jag säger därför tack. Jag är faktiskt väldigt nöjd med Boork-inlägget som jag efter en del besvär lyckades få ihop på ett bra sätt. Men sånt kanske man inte heller får säga högt?
Hur som helst så ska inte Tenkrat kunna vara en flopp med tanke på de meriter och det omdöme han har fått från tidigare klubbar. Han sägs också vara en mycket bra arbetare, inte bara målskytt. Men men, ingen är väl bättre än sin senaste match sägs det också så.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jag säger därför tack. Jag är faktiskt väldigt nöjd med Boork-inlägget som jag efter en del besvär lyckades få ihop på ett bra sätt. Men sånt kanske man inte heller får säga högt?
Hur som helst så ska inte Tenkrat kunna vara en flopp med tanke på de meriter och det omdöme han har fått från tidigare klubbar. Han sägs också vara en mycket bra arbetare, inte bara målskytt. Men men, ingen är väl bättre än sin senaste match sägs det också så.