apropå ingenting så e tenkrat utan tvekan en högklassig spelare, men det känns som om vissa målar ut honom som nån sorts frälsare. Om han e lika bra som pyrret e jag iallafall jävligt nöjd, något annat vågar jag inte ens fantisera om ;-)
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
apropå ingenting så e tenkrat utan tvekan en högklassig spelare, men det känns som om vissa målar ut honom som nån sorts frälsare. Om han e lika bra som pyrret e jag iallafall jävligt nöjd, något annat vågar jag inte ens fantisera om ;-)