actionleif: Absolut. Man fortsatte helt enkelt med sin gladhockey, omedvetna om att Luleå förmodligen spelade aningens, aningens under sin förmåga i första.
Oavsett hur det går i den här matchen så är det en synnerligen nyttig genomkörare. Kan man stå upp och vrida tillbaka initiativet?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Oavsett hur det går i den här matchen så är det en synnerligen nyttig genomkörare. Kan man stå upp och vrida tillbaka initiativet?