RocknRolf2: Knappast Challes fel att det blev så här.
Att tappa en 3-0 och en 4-1 ledning på det här sättet är helt bedrövligt och bland det sämre man sett på mycket länge. Verkligen smart att bara sluta spela och tro att man är världsmästare efter en period.
Skäm inte ut oss i tredje nu för fan!!!!! Herregud!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Att tappa en 3-0 och en 4-1 ledning på det här sättet är helt bedrövligt och bland det sämre man sett på mycket länge. Verkligen smart att bara sluta spela och tro att man är världsmästare efter en period.
Skäm inte ut oss i tredje nu för fan!!!!! Herregud!