1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614965 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 929696

Sv: Luleå - Timrå IK 2007-10-23
Annars: som vanligt är det lätt att glömma det timråspelarna glömde efter första perioden - man är inte ensamma på banan. Luleå gick ut och gjorde det många lag - inte minst Timrå - gjort förut som replik på en skitperiod: blev förbannade och borrade ner huvudet. Något timråspelarna - likväl som vi fjollor här inne - inte alls var beredda på.

Jag vågar mig inte på att sia om utgången. Lika lite som en match består av 20 minuter består den av 40. Nu vet båda lagen hur landet ligger. Kommer något lag våga blåsa på? Vilka står pall?
Jag tror då faen inte timråspelarna slänger in någon handduk.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer