Ambroo: Det också men nog såg man ut att trampa vatten större delen av matchen. När farten tog slut i benen på finnkedjan så var vi över. Dessutom saknar vi någon som håller ihop den kedjan just nu, men såhär illa får det aldrig någonsin se ut, även om det nästan var lika dåligt mot Brynäs borta.
Vi får väl hoppas att Tenkrat har fart i benen, om nu papperstrasslet löst sig vill säga, vilket känns föga troligt.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Vi får väl hoppas att Tenkrat har fart i benen, om nu papperstrasslet löst sig vill säga, vilket känns föga troligt.