RocknRolf2: Ja vad säger man, en bra första period, andra och tredje var det nog ingen som blev svettig ens. Fy fan vad jag skämms över inställningen de sista perioderna.
Challe....kör en extraträning där dom får köra "idioten" i en timme.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Ja vad säger man, en bra första period, andra och tredje var det nog ingen som blev svettig ens.
Fy fan vad jag skämms över inställningen de sista perioderna.
Challe....kör en extraträning där dom får köra "idioten" i en timme.