Jadu jag vet inte riktigt. Jag tycker exempelvis att Robban och Axelsson kommer bort helt i matcherna. Det är knappast några lyxproblem just nu när Hahl, Tenkrat(?) och Hynning saknas. Erixon är bra, men på J20-nivå och jag tror inte han räcker till här så då finns det nog inget annat val än att köra på. Förhoppningsvis så går väl Tenkrat in i första på torsdag och då lär vi iaf kunna gå på fyra kedjor.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jadu jag vet inte riktigt. Jag tycker exempelvis att Robban och Axelsson kommer bort helt i matcherna. Det är knappast några lyxproblem just nu när Hahl, Tenkrat(?) och Hynning saknas. Erixon är bra, men på J20-nivå och jag tror inte han räcker till här så då finns det nog inget annat val än att köra på. Förhoppningsvis så går väl Tenkrat in i första på torsdag och då lär vi iaf kunna gå på fyra kedjor.