1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 930043

Sv: Luleå - Timrå IK 2007-10-23
Frella: I mina ögon så är inte Johan Andersson en center med fina händer och jag tror heller inte han höjer sig i en offensivare omgivning. Jag tycker Pyörälä funkar bra som center. Problemet idag var väl att den kedjan inte hade så mycket glädje av den andra vingen, men får man in Tenkrat där så kan det bli alldeles lysande. Jag anser även att man bör köra på med Regin-kedjan som den ser ut, då de får bra snurr i nästan varje byte. Det är ett skämt att de inte nätar idag. Bakom dessa två liner så sätter jag dock mina frågetecken. Anderssönerna är nästan alltid bra, men sen är det svårt att se vad som ska kunna bli bättre när man väljer mellan Axelsson, Carlsson och Svenssons. Det blir lite väl mycket sarggnugg och tugg, men samtidigt så är det svårt att kräva mer. In med Erixon skriver du, näe... Vi kör på tills Hahl är tillbaka.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer