Finns det eventuellt någon som vill prata Timrå Ik i gästboken? Jag känner mig aningen förvirrad när jag läser inläggen. Man tror man hamnat i Linköping eller Södertälje ( även om inläggen mestadels är konstruktiv).
Det ryktas att Timrå söker spelare från Modohåll. Är blod tjockare än vatten kan det mycket väl stämma att vi får se en Ö-vikare i TIKdräkten till hösten.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Det ryktas att Timrå söker spelare från Modohåll. Är blod tjockare än vatten kan det mycket väl stämma att vi får se en Ö-vikare i TIKdräkten till hösten.