Jensen_12: Låter bra. Som det ser ut nu ber alla varandra skicka en massa "privata mejl" till höger och vänster. Vad är då skillnaden på att lägga ut den i tråden?
Jag är själv inne på tankegångarna att det inte är "rätt" att göra så här. Men någonstans är det upp till Canal+ att fixa detta, känns det som. Kan inte vara svårt att göra varje stream IP-specifik.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jag är själv inne på tankegångarna att det inte är "rätt" att göra så här. Men någonstans är det upp till Canal+ att fixa detta, känns det som. Kan inte vara svårt att göra varje stream IP-specifik.