Ambroo: Man tycker ju att domarna borde ta sitt ansvar och hålla i tekningslektioner på försäsongen för lagen. På så sätt kanske man slipper byta ut en spelare vid varje tekning. Sondell har en märklig förmåga att aldrig släppa pucken.
Jävla skitmatch. Jonsson var under isen idag och Åkerlund borde ha tagit två av målen i alla fall.
Två höjdpunkter fanns det i alla fall. Tenkrat är den ena. Såg ut att ha bra skridskoåkning samt att det var riktigt skönt att han fick hänga en i sin debut. Den andra höjdpunkten var ju onekligen när Brendl snubblade på blå och ilsket stirrade tillbaka på den samme. Mycket underhållande.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jävla skitmatch. Jonsson var under isen idag och Åkerlund borde ha tagit två av målen i alla fall.
Två höjdpunkter fanns det i alla fall. Tenkrat är den ena. Såg ut att ha bra skridskoåkning samt att det var riktigt skönt att han fick hänga en i sin debut. Den andra höjdpunkten var ju onekligen när Brendl snubblade på blå och ilsket stirrade tillbaka på den samme. Mycket underhållande.
Annars var ju domarna klockren...