Jag hoppas såklart att alla perioder ska vara bra. Fick bara en känsla av att vi varit dåliga i 2:a och har inte tittat på statistik, men kul att andra kan rätta mig då man har fel. Jag har helt enkelt lyckats prickat in att se de matcher då vi gjort en dålig 2:a-period.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag hoppas såklart att alla perioder ska vara bra. Fick bara en känsla av att vi varit dåliga i 2:a och har inte tittat på statistik, men kul att andra kan rätta mig då man har fel. Jag har helt enkelt lyckats prickat in att se de matcher då vi gjort en dålig 2:a-period.