1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614994 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 936948

Sv: SAIK - Timrå IK 2007-11-03
En riktigt bra hockeymatch!
Intensivt och en fantastisk stämning på läktarna. Men Timrå har fortfarande problem i det offensiva spelet. Känslan efter matchen igår är att vi har för få spelare (forwards) som tar sig in framför mål, som gör det s.k. skitjobbet.
Har vi helt enkelt för många stjärnor bland forwards?
Är man lite för lata och bekväma till och från under matcherna? Här har Challe någonting att jobba med! ÖDMJUKHET som Kenta betonade gång på gång...
Förutom en spelande back så saknar jag faktiskt oömma typer som Manderville, eller en sådan som Wernblom i Modo.

Kämpa Timrå!

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer