Förstår ingenting...alla verkar nöjda, Challe nöjd, supporters nöjda....VA FAN vi förlorade, ingen tar kampen runt målet, Timrå spelar MAX 10 min av matcherna och då dominerar dom, trycker ner motståndarna ordentligt i sin egen zon, men suprise... MATCHERNA är i 60 min.
Vi måste ta bort dom idiotiska utvisningarna (dålig diciplin???), måste ha några som vill stå framför målvakterna och ta styrk (många sk stjärnor???), bättre uppspel (backar!!!!)l, om vi är nöjda med detta blir det inte så långlivat i slutspelet, mest oroande att laget tycker det är ok, ingen är/blir förbannad, skrämmande! Var är vinnarskallarna alá Wernblom mfl...
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Vi måste ta bort dom idiotiska utvisningarna (dålig diciplin???), måste ha några som vill stå framför målvakterna och ta styrk (många sk stjärnor???), bättre uppspel (backar!!!!)l, om vi är nöjda med detta blir det inte så långlivat i slutspelet, mest oroande att laget tycker det är ok, ingen är/blir förbannad, skrämmande! Var är vinnarskallarna alá Wernblom mfl...
Hjälp mig att förstå snälla!!!!