Bra match, Bra fart överlag, små marginaler avgjorde. Dock tycker jag Robin jonsson nu åter igen visat att han inte går in på 4backpar. Detta burskydds spel han visar och alltid uppföljer med en iceing håller inte. Bobats nästa för honom.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Dock tycker jag Robin jonsson nu åter igen visat att han inte går in på 4backpar. Detta burskydds spel han visar och alltid uppföljer med en iceing håller inte.
Bobats nästa för honom.