JimmyH: Okej. Men det var ett jäkla drag, det var det. Men det är det ju som sagt hos oss också många gånger. En skillnad är ju att vi har en femstjärnig trummis i Knylan. Det har inte dem. Å andra sidan så tycker jag det verkar vara betydligt mer drag, röj och engagemang i SAIK-klacken. Att man lever sig in mer. Lite mer känslor (jag syftar inte på dig nu). Fler och nyare ramsor. Men det bastanta trycket är nog något liknande som du säger.
Nu under uppehållet tycker jag vi ska ta och dricka whiskey tillsammans och se över ramsorna ;) Förnya oss lite.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
En skillnad är ju att vi har en femstjärnig trummis i Knylan. Det har inte dem. Å andra sidan så tycker jag det verkar vara betydligt mer drag, röj och engagemang i SAIK-klacken. Att man lever sig in mer. Lite mer känslor (jag syftar inte på dig nu). Fler och nyare ramsor. Men det bastanta trycket är nog något liknande som du säger.
Nu under uppehållet tycker jag vi ska ta och dricka whiskey tillsammans och se över ramsorna ;) Förnya oss lite.