1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 936999

Sv: SAIK - Timrå IK 2007-11-03
Skarin: Ja överlag så kanske det är så. För mig krävs det någon speciell match för att känna mig het liksom. Typ en premiär, match mot MoDo, en seriefinal/toppmatch, poängstrid i januari, slutspel eller så bara en match som blir väldigt bra (tänk HV 6-6).

Hittills så har SSK och FBK hemma fallit under den kategorin samt även MoDo borta. Resten av matcherna har fallit under benämningen transportsträcka. Dock så var det roligare varje gång under de första elitserieåren. Då kunde man ha kul även om laget låg sist liksom.

Igår hade jag kunnat ha blivit rätt het och glad om vi vunnit dock men istället så blev det en astung förlust och otroligt lång hemresa.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer