-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
+ 17
- Silly Season 2026-27 (4994)
- Apropå nånting... (188097)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
Klart det är en en öm punkt för oss Timråiter om man ser historiskt.
Men nu är vi ett starkt lag som många stjärnor vill spela i. Ett lag som NHL
har koll på. Ett lag som har levererat ett antal meriterade spelare över
atlanten dom senaste åren.
Hahl o Pärssinen varför skulle dom sticka nu? När Nubben fixat hit Tenkrat
och Pyörälä. Kompisar dom surrat om ända sen ifjol. Det är väl nu om nån gång dom har chansen att sätta riktig fart på sina kariärer.
Ska nog till en hel del pengar för att dom ska byta till dussinspelare i HV71.
Och sedan grusa möjligheterna att få ögonen på sig från NHL.
Jag är fullständigt övertygad om att dom är smartare än så. Och tänker långsiktigt.
Sen att HV nästan sjukligt verkar vilja ha allt som vi har. Och att dom tror allt kan fås för pengar det är ju en annan sak