Laban: Det är märkligt att varenda gång Sanny ramlar så hör man inget annat än att han filmar, är det förbjudet att ramla eller? Jag påpekade en filmning igår och den var solklar på Björn Melin. I övrigt har jag inte anklagat er för att filma, däremot spela grisigt! Och jag står för vartenda ord! Jag har sett Timrå sedan -93 och torde mig ha lite bättre koll på hur reaktionerna i medierna blir. Så kom inte och försök tala mig tillrätta! Oh sure...HV71 var ju så fredliga så igår...tama duvungar rakt igenom!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Så kom inte och försök tala mig tillrätta! Oh sure...HV71 var ju så fredliga så igår...tama duvungar rakt igenom!