1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614975 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 940056

Sv: Timrå IK - HV 71 2007-11-15
Kakelmannen: Domarn gav bort matchen i första perioden?? Timrå spelarna åkte ju åttor runt hv spelarna..Sen att inte hv hänger med så dom måste ta utvisning..
Han gav er chansen i sista perioden men ni klarade inte av nåt..Spelade 5 mot 3 två gånger men knappt ett skott på mål..Hejja Davidsson...

Visst ni kanske ha bredare trupp men hallå.. Hjälpte de?!
Sen så finns de inte en chans att Johan Davidsson är bättre än Riku Hahl..

Haha du sa att Sanny filmar?? Men hallå varför inte prata om Melin.. Där har vi en som ska ha en grammy för sin insats igår.. Patetiskt..

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer