Timrå bör vinna om de bara har på sej fajtmössorna. Det jag sett av SSK har jag sett på TV och där ser de enkla men kämpande ut. Timrå däremot ser kunniga och ibland ointresserade ut. Hungrigt Timrå tar Tälje. blekt Timrå får det svårt.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Timrå bör vinna om de bara har på sej fajtmössorna. Det jag sett av SSK har jag sett på TV och där ser de enkla men kämpande ut. Timrå däremot ser kunniga och ibland ointresserade ut. Hungrigt Timrå tar Tälje. blekt Timrå får det svårt.